lördag, mars 27, 2010

Vinst för herrarna!

Det var vinst hemma för herrlaget mot Mora i kvalet till SSL med 7-6 där jag tippade 7-3...en siffra rätt =) Jihde gjorde sin första match i kvalet och måste vart hyfsad (jag var i CC på hockey) eftersom han gjorde 4poäng i matchen. I poängligan i kvalet så leder Marre Karlsson med sina 5mål och 1ass. Imorgon är det dax att spela borta mot Mora i borlänge för att Mora har bokat in en mässa i sin hemma hall......
Jag tippade att det skulle bli 5-5 mellan Mullsjö och Tyresö.....den slutade 4-4 vilket var hyfsat nära =) Så imorgon då kvalserien vänder ned samma möten hoppas jag på vinst för LIBK och vinst för Mullsjö.

Har idag var nere i Jönköping på fairplay cup och tittat på lillfröken när hon spelat där dom fick stor stryk av Jönköpings IK i F16 gruppen. JIK är nog det bästa F16 lag jag sett och skulle vara topp fem i dam 2:an här i östergötland. Dom var riktigt bra har tydligen ett gäng tjejer som var med och tog brons för småland i distriktlags SM för ett tag sedan...där har JIK många tjejer att slussa upp i a-laget i framtiden.

Imorgon blir det att se IBF´s damer i kvalet till div1 mor Farsta och den matchen kommer jag skriva mer om imorgon kväll eller måndag.....LYCKA TILL NU IBF!!!!

Inga kommentarer: