fredag, mars 26, 2010

Ikväll är det viktigt....

.....att LIBK tar 3 poäng hemma mot Mora i kvalet till SSL samtidigt som LHC har en måste match kvarten hemma mot Frölunda. Själv skulle jag vilja vara på plats i båda hallarna med kommer ikväll ta plats i Cloetta center så nästa hemmamatch mot Mullsjö kommer jag vara på plats igen. Så jag tippar på att LIBK mot Mora slutar 7-3 samtidigt som Mullsjö spelar 5-5 mot Tyresö vilket vore bra resultat för framtida matcher =)

Idag åker lill fröken på cup med sitt Bergs IK F94 i jönköping så jag kommer åka ner imorgon och heja på mitt gamla lag under två matcher vilket ska bli riktigt kul.

Och på söndag spel IBF sin första kvalmatch till div1 i sporthallen mot Farsta och även den matchen har jag lagt till på helgens att göra lista. Tippar att matchen slutar 5-4 till IBF.

Inga kommentarer: