måndag, oktober 17, 2011

Lite blandat från helgen

Jag vad har hänt mer under helgen......några resultat som jag reagerade på är bla från div1 södra dam där Warberg slog tillbaka Östra med hela 24-3!! Östra åker med 10st utespelare när man har tillgång till 22stvilket känns lite konstigt...Inte gör man det mot ett topptippat Warberg...

Jag som också tippat div2 östergötlands sluttabell fick läsa ett intressant resultat underhelgen. Åby som jag tippat 3:a i tabellen tog emot IBF Linköping som jag tippat 2:a möttes under fredagen vilket jag trodde skulle bli en tuff match......Men där hade jag helt fel då IBF helt enkelt spelade ut Åby och vann med hela 11-0!! Att IBF är bra det vet jag men att Åby verkar vara så långt ifrån IBF trodde jag inte....hade väntat mig en tätare match.

Vårt herrlag fick ge sig hemma mot Falun igår, tyvärr såg jag inte matchen men man lyckades inte vinna utan fick ge sig med 6-7. Är övertygad att det kommer att vända snart och att att man börjar inkassera lite poäng framöver.

Inga kommentarer: