lördag, februari 05, 2011

Bottennapp mot Fröjered!

I besvikelses stund så blir det inte mycket skrivet av mig tror jag......
Vi torskade borta med 4-1 vilket förstås känns tungt... Men vi gör en match där vi inte alls är med i den första perioden och knappt skapar något framåt.... I den andra spelar vi bättre och visst med både stolpskott och ribbskott och fler bra chanser så blev det bara ett mål för oss framåt... Den tredje perioden blev som i den andra där bollen inte riktigt vill trilla in...

Bäst för dagen var Rosa och Maja som gör en bra insats idag. Det tråkiga är att Jojjo i skrivande stund är på akuten med en befarad knäskada där vi håller tummarna på ett positivt besked!!! Läste på Davids blogg att han tyckte domarna vara bra....jag skriver inte vad jag tycker....
Men ett trevligt bemötande i en trevlig hall det ska ni har credd för Fröjered!

I morgon söndag är det dax för DM-final mot Solfjäderstaden och då j****r :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack Nille för dina snälla ord om oss i FIF, hoppas ni slipper korsbands skada, vi har åkt på två i år och det är nog lite strävheten i golvet. Jag tänkte inte så mkt på domarna under matchen faktiskt, jag tyckte matchen va rätt snäll, i alla fall om man jämför med vår sista fight mot Köping./David