fredag, februari 12, 2010

Ikväll är det dax......

....för match hemma mot kumla i ljungsbro sporthall kl 20.00 så det ska bli kul att se er hejandes på läktaren!
Vi har haft riktigt bra träningar där alla tjejer visat att vi ska klara av detta vi står inför och att det kommer riktigt kul! Själv tänker jag på innebandy nästan hela tiden och är hur taggad som helst och det vet jag att alla vi ledare är.... Så sammandrabbningen med kumla ikväll har jag väntat på länge nu. Full fokus från tjejerna och oss ledare så ska vi ta detta ikväll!

Med tanke på att det snart är OS så lyssnade jag på karlavagnen på väg hem från träningen i onsdags. Då berättade en kvinnlig pensionär på 65år att hon höll på att ställa om dygnet för att inte missa en os-sändning på tv.....och det som jag tyckte var kul att hon såg alla fotbollsmatcher på tv med barcelona, manchester united, liverpool och arsenal. Hon gjorde detta för att något att prata om på skolan där hon jobbade idieelt som rastvakt.....

Inga kommentarer: