lördag, april 17, 2010

SM finaler i idag!

Idag är det dax att avögor vilka damer och herrar som ska få fira sitt sm-guld ikväll. Mitt tips är att Iksu´s damer och Storvreta´s herrar får fira sina guld..... Kul för tvillingarna Lindgren att spela sm-final för Rönnby efter att tagit klivet upp till elit i januari efter ha lämnat Köping i div1.

Jag kommer starta en liten omröstning som gäller LIBK´s damlag om säsongen som gått. Jag kommer att ställa några frågor här på bloggen och vill ha era svar mailade till nillelana@gmail.com som är min bloggmail. Alla spelare och ledare som vart med denna säsong ska givetvis vara med och rösta och även ni som varit och sett oss spela under säsongen. Så se till att maila era svar där jag vill ha namn på er som röstat också. Svaren kommer att publiceras här på bloggen efter avslutningsfesten.....
Frågorna kommer under dagen......

Inga kommentarer: